До уваги споживачів природного газу
У зв’язку з неможливістю надання послуг постачання природного газу постачальниками у Запорізькому регіоні, з 01 травня 2022 року споживачі, постачальниками яких були ТОВ «Запоріжгаз збут» та ТОВ «Газ ресурс компані». Почали отримувати природний газ від ТОВ «ГК «Нафтогаз України».
Для забезпечення безперебійного газопостачання в умовах воєнного стану ТОВ «ГК «Нафтогаз України» забезпечило постачання газу побутовим споживачам Запорізького регіону. Надалі на підставі відповідних рішень Міністерства енергетики України та Оператора газотранспортної системи України для захисту інтересів споживачів їх було включено до реєстру споживачів ТОВ «ГК «Нафтогаз України» на умовах річного тарифного плану «Фіксований» з однією з найвигідніших цін на ринку – 7,96 грн/м3 (з ПДВ, без вартості транспортування).
З огляду на важливість комунікації соціально значущих питань, ускладненої умовам воєнного стану, ТОВ «ГК «Нафтогаз України» надає відповіді на найбільш актуальні питання, що постали у зв’язку з ситуацією, що склалася.
Усю додаткову інформацію можна отримати на сайті gas.ua.
1. Чи потрібно подавати додаткові документи для переходу?
– Ні, адже перехід від попередньої газопостачальної компанії відбувся автоматично. Водночас ТОВ «ГК «Нафтогаз України» радить споживачам звернутися до контакт-центру Товариства для актуалізації контактної інформації.
2. Чи були збережені пільги після заміни постачальника?
– Так. Заміна постачальника не вплинула на наявні пільги споживача.
3. Якою буде вартість газу?
– Усі споживачі отримують газ відповідно до річного тарифного плану «Фіксований» за ціною 7,9696 грн/м3 (з ПДВ, без вартості транспортування). Така ціна діятиме щонайменше до 01 травня 2023 року.
4. З якої дати слід оплачувати рахунки?
– Рахунок за газ, спожитий з 01 травня 2022 року, має бути здійснений на рахунки ГК «Нафтогаз України». Оплата за газ, отриманий до 30 квітня 2022 року, мають здійснюватися на рахунки попереднього постачальника.
5. Що робити з переплатою за спожитий газ?
– Питання повернення залишків переплат, перерахованих сум пільг і житлових субсидій слід розв’язувати, звернувшись до попереднього постачальника. На жаль, дієвого механізму переведення коштів між компаніями не існує.
Водночас споживачам, які станом на 01 травня 2022 року мали переплати, слід здійснити такі дії:
написати заяву на повернення переплати;
додати копію паспорта, ідентифікаційного номера та повних банківських реквізитів власного карткового рахунку (із зазначенням IBAN, МФО, ЄДРПОУ банку);
надіслати пакет документів на адресу для листування попереднього постачальника.
6. Що робити, якщо попередній постачальник продовжує надсилати рахунки?
– Споживачі отримують два окремі платіжні рахунки.
Перший – від ГК «Нафтогаз України» за спожитий газ. Другий – від місцевих операторів газорозподільних мереж (операторів ГРМ) за його транспортування.
Водночас є певне зловживання з боку попередніх газопостачальних компаній, наприклад якщо вони продовжують надсилати рахунки чи вимоги оплатити послуги споживання газу, починаючи з 01 травня 2022 року. Про таки випадки слід інформувати листом ГК «Нафтогаз України» на client@gas.ua.
7. Чи зберігається мій номер особового рахунку?
– Ні, оскільки компанії використовують різні інформаційні системи.
Дізнатись номер особового рахунку можна такими способами:
на сайті www.gas.ua на сторінці «Дізнатись номер рахунку»;
у чат ботах GASUA у Viber, Telegram та NaftogasGasSupply у Facebook Messenger;
на квитанції, яку доставить Укрпошта;
у контакт-центрі Товариства.
8. Як оплатити послуги спожитого газу?
– ГК «Нафтогаз України» пропонує кілька зручних способів оплати рахунку:
Онлайн:
в особистому кабінеті споживача на my.gas.ua;
у чат ботах GASUA у Viber, Telegram та NaftogasGasSupply у Facebook Messenger;
через сайти та мобільні за стосунки банків;
за допомогою платіжних систем (Portmone, LiqPay, EasyPay, iPay).
Особисто:
через платіжні термінали самообслуговування;
у відділеннях банку, Укрпошти та «Нової пошти».
Усі споживачі можуть отримати додаткову інформацію та консультації, звернувшись на електронну скриньку client@gas.ua або до контакт-центру Товариства:
+ 38 066 300 2 888;
+ 38 098 300 2 888;
+ 38093 300 2 888.
За інформацією ГК «Нафтогаз України»