Як залишатися на зв'язку
Держспецзв'язку рекомендує:
⁃ використовуйте фіксовані мережі звʼязку завжди;
⁃ за можливості відмовтесь від відео на користь текстових форматів;
⁃ віддавайте перевагу текстовим повідомленням перед дзвінками та відеодзвінками;
⁃ вимкніть режим автоматичного завантаження медіафайлів у месенджерах;
⁃ якщо не працює мережа вашого оператора, скористайтесь національним роумінгом;
⁃ завантажте всю необхідну інформацію в памʼять смартфона або запишіть на папірці.
ℹ️Поради Держспецзв'язку, що робити, якщо не працює мобільний інтернет та звʼязок (https://cip.gov.ua/ua/faqs/sho-slid-robiti-yaksho-u-vas-ne-pracyuye-mobilnii-internet)
Якщо потрібна термінова допомога, щоб викликати ДСНС, телефонуйте 112. Якщо потужності мережі недостатньо, надішліть повідомлення близьким із проханням зателефонувати.
Вкажіть:
- місцеперебування (адреса або орієнтири на місцевості)
- що відбувається (завалило сховище, є поранені або вбиті)
- скільки людей із вами, стан здоров'я
- потреби (ліки, їжа, вода)
⚠️Якщо немає зв'язку – збережіть інформацію в чорнетках та надішліть, щойно зʼявиться зв'язок.