Вільнянська міська територіальна громада
Запорізька область

До уваги споживачів КП «Облводоканал» Запорізької обласної ради м. Вільнянськ

Дата: 29.10.2024 09:11
Кількість переглядів: 287

Фото без опису

Як стати споживачем послуг з централізованого водопостачання та водовідведення?

Для приєднання до мереж централізованого водопостачання та/або водовідведення, що належать КП "Облводоканал" ЗОР або до мереж інших споживачів, усім споживачам необхідно звернутись до підрозділу цеху за місцем розташування об’єкта приєднання - Вільнянського ЕЦВВ, розташованого за адресою: м. Вільнянськ, провулок Торговий, буд. 11а тел. 066 542 40 46.

Графік роботи:

08:00 - 17:00 понеділок-п’ятниця

08:00 - 15:45 субота

12:00 - 12:45 - перерва

неділя – вихідний

юридичним особам:

Для укладання договору про надання послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення необхідно звернутись до підрозділу цеху КП "Облводоканал" ЗОР:

З переліком необхідних документів можна ознайомитись на веб-сайті КП "Облводоканал" ЗОР https://oblvoda.zp.ua у розділі:  Для юридичних осіб → довідкова інформація.

фізичним особам (населенню):

Для приєднання до індивідуального публічного договору необхідно звернутись до підрозділу цеху КП «Облводоканал» ЗОР за місцем обслуговування, та надати необхідні документи: паспорт та ІПН власника житла, право власності на житлове приміщення.

Ознайомитись з текстом індивідуального публічного договору про надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення можна на веб-сайті КП «Облводоканал» ЗОР https://oblvoda.zp.ua у розділі:  Для населення → публічні договори.

У разі необхідності внесення змін до особового рахунку (зміна власника квартири/ приватного будинку, зміна кількості зареєстрованих осіб, зміна поливної площі присадибної ділянки, довідка про заборгованість тощо) споживачу необхідно надати до підрозділу цеху КП «Облводоканал» ЗОР перелік документів. Ознайомитись з переліком документів можна на веб-сайті КП "Облводоканал" ЗОР https://oblvoda.zp.ua у розділі:  Для населення → довідкова інформація.

 

У який спосіб надавати показання приладів обліку води?

На сьогоднішній день існують такі способи передачі показань:

  • Інформаційний центр КП «Облводоканал» ЗОР тел. 0-800-600-110 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів на території України).

Графік роботи:

08:00 - 17:00 понеділок-четвер

08:00 - 15:45 п’ятниця

субота, неділя – вихідний

Автовідповідач – цілодобово.

  • Особистий кабінет фізичних осіб КП «Облводоканал» ЗОР

  • Viber-bot   за посиланням https://chats.viber.com/gkh_in_ua

  • Telegram-bot   за посиланням https://t.me/GKH_IN_UA_BOT

Увага! Споживачі зобов’язані надавати показання приладів обліку води щомісячно до останнього дня місяця включно!

 

 

Якими є тарифи на централізоване водопостачання та водовідведення, розмір плати за абонентське обслуговування для споживачів КП «Облводоканал» ЗОР

з 01.06.2024 року?

Фото без опису 

 

Ознайомитись з Постановою НКРЕКП про встановлення тарифів можна на веб-сайті КП «Облводоканал» ЗОР https://oblvoda.zp.ua у розділі:  Вартість послуг → тарифи.

 

Що таке плата за абонентське обслуговування?

Це платіж, який споживач сплачує підприємству для відшкодування певних витрат, пов'язаних з виконанням функцій з обслуговування абонентів:

  • Формування в електронному вигляді облікової бази даних абонентів, ведення оперативного обліку та звітності, ведення розрахунків за спожиті комунальні послуги;

  • Витрати, пов'язані з програмним забезпеченням, абонентським супроводом, веденням обліку по кожному помешканню споживачів, виготовленням розрахункових документів та повідомлень;

  • Формування та надання необхідної інформації управлінням соціального захисту населення для призначення пільг та субсидій;

  • Обмін інформаціє з банками та фінансовими установами, з якими заключено договори на приймання платежів від споживачів про стан розрахунків за надані послуги водопостачання та водовідведення;

  • Інформування споживачів про порядок надання послуг у засобах масової інформації, на сайтах та дошках оголошень;

Плата за абонентське обслуговування не є комунальною послугою! У разі зміни складових плати за абонентське обслуговування вона може змінюватися, але  в межах  граничного рівня.

Абонентська плата нараховується щомісячно у фіксованому розмірі, з розрахунку на один особовий рахунок.

Споживач не звільняється від плати за абонентське обслуговування у разі відсутності фактичного споживання ним послуг.

 

Якою є відповідальність споживачів?

Не допускається приєднання об’єктів водоспоживання до діючих систем централізованого питного водопостачання та централізованого водовідведення (включаючи приєднання до будинкових вводів, внутрішньобудинкових мереж або до мереж інших споживачів): за відсутності та/або з порушенням наданих КП «Облводоканал» ЗОР технічних умов; приєднання без участі представників КП «Облводоканал» ЗОР; без укладання договору про надання послуг; за відсутністю або невідповідністю нормам розміщення засобів комерційного обліку води.

За вищенаведеними ознаками  приєднання вважається самовільним.

 

Також до самовільного приєднання відносяться наступні порушення: факти пошкодження пломб, індикаторів впливу магнітного поля, втручання у роботу та виведення з ладу вузлів комерційного обліку води; використання води для господарських потреб з самостійних протипожежних систем; недопущення чи перешкоджання представникам КП «Облводоканал» ЗОР у встановленні чи опломбуванні вузла комерційного обліку, проведенні обстеження мереж водопостачання та водовідведення споживача, знятті показників засобу обліку.

 

У разі самовільного приєднання КП «Облводоканал» ЗОР проводить розрахунок витрат води за пропускною спроможністю водопровідного вводу при швидкості руху води в ній 0,7 м/с та дією її повним перерізом цілодобово.

Розрахунковий період при самовільному приєднанні встановлюється з дня початку такого приєднання. Якщо дату початку самовільного приєднання виявити неможливо, то період самовільного користування становить тридцять діб.

Наприклад, для населення нарахована сума до оплати за вищезазначеною формулою за 30 діб складе: для труби вводу діаметром15мм - 8025,80грн, діаметром 20мм - 14268,12грн. Для юридичних осіб відповідно - 16513,08грн та 29356,64грн. 

Споживачі, у яких виявлено порушення, відповідно до цього пункту підлягають відключенню від системи централізованого питного водопостачання та/або централізованого водовідведення, а витрати на від’єднання/приєднання оплачуються цими споживачами.

 

У разі несплати або оплати не в повному обсязі споживачем спожитих послуг КП «Облводоканал» ЗОР має право звернутися до суду з позовною заявою на стягнення боргу, що потягне за собою додаткові витрати у вигляді судового збору щонайменше 3028грн, також нарахувань 3% річних та інфляційних втрат, а в разі примусового виконання такого рішення додатково буде стягнено 10% виконавчого збору від суми боргу та виконавчі витрати (щонайменше 770грн).

Крім того, до боржника застосовується блокування банківських карток, накладення арешту на майно. Невиконання споживачем судового рішення є кримінальним порушенням, що покладає на КП «Облводоканал» ЗОР обов’язок звернутися до правоохоронних органів.

Разом з тим, до юридичних осіб навіть у період воєнного стану не заборонено застосовувати обмеження (припинення) надання послуг.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора