Як дізнатися причину відсутності енергопостачання
❓Як дізнатися причину відсутності енергопостачання
💡Перерви в енергопостачанні можуть бути пов’язані із проведенням планових або аварійних ремонтних робіт, а також із застосуванням стабілізаційних відключень. Зважаючи на кількість звернень до нашого кол-центру з цього питання, нагадуємо, як ще можна дізнатися причину відсутності світла та орієнтовний час відновлення живлення:
✅На сайті ПАТ «Запоріжжяобленерго» у розділі НАСЕЛЕННЮ в меню ВІДКЛЮЧЕННЯ:
🔹Планові відключення (https://web.telegram.org/a/%20http://surl.li/wkchwi)
🔹 Аварійні відключення (http://surl.li/ectyfi)
🔹 Стабілізаційні відключення (http://surl.li/wqskmm)
✅ За допомогою телеграм-чатботу @ZOE_Alarm (https://t.me/zoe_alarm)
✅ Через чат-бот @ZPenergoBot
(https://t.me/ZPenergoBot)✅ У чергових фахівців кол-центру в форматі 24/7:
🔹 наберіть один з наведених нижче номерів для виходу на нашу внутрішню АТС:
☎️(061) 228-51-00
☎️067-613-47-89
☎️050-322-12-39
☎️093-170-49-09
🔹 після звукового сигналу наберіть будь-який з наведених нижче додаткових номерів:
☎️86-44, ☎️86-52, ☎️86-54, ☎️29-52, ☎️29-14
✅ І звісно, у фахівців кол-центру ПАТ «Запоріжжяобленерго»: ☎️0-800-304-502 (без вихідних, з 08:00 до 20:00, решту доби кол-центр працює в режимі самообслуговування).