КП «Облводоканал» ЗОР інформує споживачів про порядок здійснення нарахувань у випадках, коли не передаються показники приладів обліку води або не допускається контролер для їх зняття.

🔹 Якщо споживач не передає показники лічильника або не допускає контролера для їх зняття, протягом перших трьох місяців нарахування проводиться за середнім споживанням за попередній рік.
❗️ Після закінчення цього терміну нарахування здійснюються так, ніби приміщення не обладнане лічильником води тобто за нормами споживання.
🔹 У такому випадку плата за послуги водопостачання та водовідведення здійснюється за встановленими нормами споживання з розрахунку на кількість зареєстрованих у житловому приміщенні осіб.
❗️ Після відновлення передачі показників споживач має право на перерахунок відповідно до чинної Методики.
⚖️ Ми вкотре нагадуємо, що порядок нарахувань визначають не фахівці облводоканалу, а чинне законодавство, нормативно-правові документи.
✅ Найвигідніше для кожного споживача — щомісячно передавати показники лічильника. У такому разі ви сплачуєте лише за фактично спожиту воду та уникаєте некоректних нарахувань.
📌 Звертаємося також до споживачів, які були вимушені покинути свої домівки через війну: навіть у такій ситуації необхідно щомісяця передавати показники за можливості особисто, через родичів за тел. 0-800-600-110, чи дистанційно: інформація на сайті oblvoda.zp.ua. Якщо фактичного споживання немає, слід передавати одні й ті самі показники. Це дозволить уникнути нарахувань за нормами та забезпечить справедливий облік ваших витрат.
💧 Передавайте показники вчасно — і ми завжди зможемо забезпечити чесні та прозорі нарахування для кожного.




